תוכנית חפ/1654ד חיפה
תב"עמערבית לגשר פז וצפונית לדרך בר-יהודה חיפה
כללי
חיפה
מחוזית
חיפה
שינוי למתאר מקומי
שטח לדרכים
20.528 דונם
חברת נתיבי אילון
נתיבי כרמל-נתיבי אילון
מערבית לגשר פז וצפונית לדרך בר-יהודה חיפה
מטרת התוכנית
1. מתן אפשרות לתנועה הבאה מצפון לגשר פז להשתלב בתנועה הן לעיר התחתית והן להדר הכרמל. 2. השלמת עוקף חטיבת גולני עד לגשר פז והשתלבותו עם דרך בר יהודה, במטרה לאפשר לתנועה הבאה ממזרח להגיע בצורה נוחה לעיר התחתית. 3. לאחד את חלקי חלקות 48 ו- 51 בגוש 10902 וכך ליצור חלקה חדשה מס' 101 בסיווג של תעשיה זעירה ומלאכה. 4. שינוי סיווג של חלק מחלקה 7 בגוש 10873, המסומן באות א', משטח רכבת לאזור תעשיה זעירה ומלאכה.
מסמכים
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
תעשיה ומלאכה | 5.623 | 27.39% | 2 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 14.905 | 72.61% | 1 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
סה"כ | 20.528 | 100% | 3 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
2000 | דרך או כביש או חנייה | 14.905 | |||
א | תעשיה קלה ומלאכה | 1.270 | |||
101 | תעשיה קלה ומלאכה | 4.353 | 6,530 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
10873 | 1 , 3 , 4 , 7 , 9 , 45 , 46 , 64 |
10877 | 12 , 23 , 58 |
10902 | 16 , 17 , 44 , 47 , 48 , 51 , 90 , 91 , 95 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | י.פ. | הערה |
---|---|---|---|
פרסום הפקדה ברשומות | 21.08.94 | 4241 | |
פרסום לתוקף ברשומות | 31.12.95 | 4367 |
תוכניות מוקדמות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
חפ/229 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 15.02.34 |
חפ/146 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 11.06.36 |
חפ/1444 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 23.05.74 |
חפ/במ/1768/א | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 17.04.97 |
חפ/מק/2043 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 13.05.97 |
חפ/1400 | שינוי | נדונה בועדת תכנון 19.01.99 |
חפ/מק/1691ג | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 15.11.01 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש. אתר זה אינו קשור אל ואינו נתמך ע"י גוף ממשלתי כלשהו כולל רשות מקרקעי ישראל.