תוכנית 103/102/02/5 באר-שבע
תב"עהקמת אזור קרית מדע
כללי
באר-שבע
מחוזית
באר שבע
מפורטת
מוסדות (אחר)
1,218.054 דונם
חברה מנהלת
מבני תעשיה
ליד אוניברסיטת בן גוריון
מטרת התוכנית
יצירת מסגרת תכנונית להקמת אזור קרית מדע בסמוך לאוניברסיטת באר שבע. כל זאת על ידי שינויים בייעודי קרקע, איחוד וחלקה בהסכמת בעלים וקביעת הנחיות וזכויות בניה.
מסמכים
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מגורים | 16.463 | 1.35% | 5 | 31,850 | 190 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תיירות ונופש | 15.364 | 1.26% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תעשיה ומלאכה | 265.639 | 21.81% | 28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תחבורה | 355.548 | 29.19% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מוסדות (אחר) | 36.778 | 3.02% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 335.704 | 27.56% | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטחים פתוחים | 186.237 | 15.29% | 21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 6.321 | 0.52% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 1,218.054 | 100% | 80 | 31,850 | 190 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
שצ-1 | שטח ציבורי פתוח | 17.699 | |||
שצ-10 | שטח ציבורי פתוח | 2.611 | |||
שצ-11 | שטח ציבורי פתוח | 2.611 | |||
שצ-12 | שטח ציבורי פתוח | 9.012 | |||
שצ-13 | שטח ציבורי פתוח | 2.503 | |||
שצ-14 | שטח ציבורי פתוח | 25.215 | |||
שצ-15 | שטח ציבורי פתוח | 21.269 | |||
שצ-16 | שטח ציבורי פתוח | 3.520 | |||
שצ-17 | שטח ציבורי פתוח | 1.850 | |||
שצ-18 | שטח ציבורי פתוח | 0.683 | |||
שצ-2 | שטח ציבורי פתוח | 2.430 | |||
שצ-20 | שטח ציבורי פתוח | 1.003 | |||
שצ-3 | שטח ציבורי פתוח | 1.573 | |||
שצ-4 | שטח ציבורי פתוח | 0.299 | |||
שצ-5 | שטח ציבורי פתוח | 25.274 | |||
שצ-6 | שטח ציבורי פתוח | 0.404 | |||
שצ-7 | שטח ציבורי פתוח | 2.460 | |||
שצ-8 | שטח ציבורי פתוח | 5.744 | |||
שצ-9 | שטח ציבורי פתוח | 1.632 | |||
2001 | דרך או כביש או חנייה | 174.012 | |||
2002 | דרך או כביש או חנייה | 30.693 | |||
2003 | דרך או כביש או חנייה | 5.579 | |||
מל-1 | מלונאות (אכסון מלונאי) | 15.364 | 30,000 | ||
ח-1 | חניה ציבורית | 16.964 | |||
ח-10 | חניה ציבורית | 4.917 | |||
ח-2 | חניה ציבורית | 10.596 | |||
ח-3 | חניה ציבורית | 5.377 | |||
ח-4 | חניה ציבורית | 9.207 | |||
ח-5 | חניה ציבורית | 10.047 | |||
ח-6 | חניה ציבורית | 12.267 | |||
ח-7 | חניה ציבורית | 5.019 | |||
ח-8 | חניה ציבורית | 7.124 | |||
ח-9 | חניה ציבורית | 3.655 | |||
ש-1 | שביל להולכי רגל | 24.119 | |||
ש-2 | שביל להולכי רגל | 1.206 | |||
ש-3 | שביל להולכי רגל | 1.612 | |||
ת-1 | תעשיה | 99.360 | |||
הנ-1 | מתקנים הנדסיים | 6.321 | |||
צ-1 | שטח למוסד | 36.778 | 50,000 | ||
י-1 | יער | 44.658 | |||
י-2 | יער | 13.787 | |||
מר-1 | מסילת ברזל מאושרת | 1.651 | |||
מר-2 | מסילת ברזל מאושרת | 7.824 | |||
מר-3 | מסילת ברזל מאושרת | 2.789 | |||
מר-4 | מסילת ברזל מאושרת | 1.046 | |||
תר-1 | תחנת רכבת | 128.393 | |||
תר-2 | תחנת רכבת | 211.480 | |||
תר-3 | תחנת רכבת | 15.675 | |||
קמ-1 | תעשיה עתירת ידע | 7.854 | 18,000 | ||
קמ-10 | תעשיה עתירת ידע | 4.721 | 12,300 | ||
קמ-11 | תעשיה עתירת ידע | 3.735 | 9,200 | ||
קמ-12 | תעשיה עתירת ידע | 4.721 | 11,600 | ||
קמ-13 | תעשיה עתירת ידע | 7.321 | 17,800 | ||
קמ-14 | תעשיה עתירת ידע | 8.016 | 19,100 | ||
קמ-15 | תעשיה עתירת ידע | 2.172 | 6,950 | ||
קמ-16 | תעשיה עתירת ידע | 6.286 | 15,900 | ||
קמ-17 | תעשיה עתירת ידע | 6.808 | 14,500 | ||
קמ-18 | תעשיה עתירת ידע | 4.050 | 7,580 | ||
קמ-19 | תעשיה עתירת ידע | 2.768 | 8,650 | ||
קמ-2 | תעשיה עתירת ידע | 7.491 | 17,500 | ||
קמ-20 | תעשיה עתירת ידע | 4.364 | 17,500 | ||
קמ-21 | תעשיה עתירת ידע | 9.118 | 23,400 | ||
קמ-22 | תעשיה עתירת ידע | 5.951 | 15,150 | ||
קמ-23 | תעשיה עתירת ידע | 5.145 | 13,070 | ||
קמ-24 | תעשיה עתירת ידע | 3.635 | 8,850 | ||
קמ-25 | תעשיה עתירת ידע | 4.857 | 12,520 | ||
קמ-26 | תעשיה עתירת ידע | 10.326 | 26,500 | ||
קמ-27 | תעשיה עתירת ידע | 11.133 | 28,500 | ||
קמ-3 | תעשיה עתירת ידע | 6.413 | 15,100 | ||
קמ-4 | תעשיה עתירת ידע | 5.848 | 15,050 | ||
קמ-5 | תעשיה עתירת ידע | 7.457 | 17,750 | ||
קמ-6 | תעשיה עתירת ידע | 6.371 | 15,200 | ||
קמ-7 | תעשיה עתירת ידע | 8.033 | 19,400 | ||
קמ-8 | תעשיה עתירת ידע | 7.996 | 19,200 | ||
קמ-9 | תעשיה עתירת ידע | 3.689 | 9,750 | ||
מ-1 | מגורים ג מיוחד | 2.464 | 4,050 | 24 | |
מ-2 | מגורים ג מיוחד | 2.431 | 5,200 | 32 | |
מ-3 | מגורים ג מיוחד | 2.763 | 6,000 | 36 | |
מ-4 | מגורים ג מיוחד | 2.468 | 5,300 | 32 | |
מ-41 | מגורים ג מיוחד | 10.162 | |||
מ-5 | מגורים ג מיוחד | 6.337 | 11,300 | 66 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
38027 | 61 |
38063 | 6 , 8 , 10 |
38064 | 6 , 7-9 , 10 , 25 , 30 , 34 , 36 , 37 , 40 , 42 , 43 , 45 |
38065 | 1 , 2 |
38066 | 1-6 , 10 |
38076 | 52 |
38084 | 1 , 48 , 49 , 54 , 60 |
38126 | 1-3 , 4-6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 , 12 , 13-15 , 16 , 18 , 20 , 22 , 24 , 25 , 27 , 29 , 31 , 32 |
38481 | 11 , 13 , 16 , 30 , 33 |
38650 | 4-6 |
38659 | 1 |
101160 | 1 |
101161 | 1 , 2 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | י.פ. | הערה |
---|---|---|---|
החלטה בדיון בהפקדה | 06.08.01 | בתנאים | |
פרסום להפקדה בעיתונים | 14.03.02 | ידיעות | |
פרסום הפקדה ברשומות | 29.04.02 | 5070 | |
החלטת אישור | 29.07.02 | ||
פרסום לתוקף בעיתונים | 24.07.03 | הארץ | |
פרסום לתוקף ברשומות | 06.08.03 | 5213 |
תוכניות מוקדמות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
ד/629 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 16.10.69 |
102/02/5 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 12.03.70 |
7/105/03/5 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 02.08.79 |
28/104/03/5 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 21.01.88 |
51/102/02/5 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 07.03.88 |
77/102/02/5 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 16.03.97 |
5/במ/185 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 20.03.97 |
2/132/03/5 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 08.03.98 |
42/104/03/5 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 15.07.99 |
תוכניות מאוחרות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
139/102/02/5 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 15.02.07 |
5/מק/2422 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 22.02.09 |
179/102/02/5 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 01.06.10 |
תת"ל 18 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 15.12.14 |
213/102/02/5 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 30.04.15 |
605-0300996 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 06.06.16 |
605-0359885 | שינוי | החלטת אישור 14.08.17 |
605-0267955 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 31.01.19 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש. אתר זה אינו קשור אל ואינו נתמך ע"י גוף ממשלתי כלשהו כולל רשות מקרקעי ישראל.