תוכנית נת/28/229 נתניה
תב"עמערב רח' הרצל ממזרח לכיכר ציון
כללי
נתניה
מחוזית
נתניה
שינוי למפורטת
שטח לדרכים
73.323 דונם
עיריה
משרד מהנדס העיר.
נתניה
מטרת התוכנית
הרחבת דרכים,יעוד שטחים למסחר,למשרדים ולמגורים. והגבלת השימוש החריג בחלקה 182 לצרכי מאפיה ל-3 שנים בלבד.
מסמכים
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מגורים | 10.623 | 14.49% | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מסחר ומשרדים | 24.517 | 33.44% | 48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תחבורה | 13.016 | 17.75% | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 19.304 | 26.33% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 5.013 | 6.84% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 0.850 | 1.16% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 73.323 | 100% | 70 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
11 | מגורים א | 0.470 | |||
148 | מגורים א | 0.467 | |||
10 | מגורים א | 0.488 | |||
2 | מגורים א | 0.654 | |||
33 | מגורים א | 0.460 | |||
34 | מגורים א | 0.680 | |||
36 | מגורים א | 0.700 | |||
39 | מגורים א | 0.700 | |||
4 | מגורים א | 1.012 | |||
40 | מגורים א | 0.500 | |||
6 | מגורים א | 0.850 | |||
7 | מגורים א | 1.015 | |||
8 | מגורים א | 0.863 | |||
9 | מגורים א | 0.864 | |||
5 | מגורים א | 0.900 | |||
2001 | שטח ציבורי פתוח | 0.100 | |||
32 | שטח ציבורי פתוח | 0.200 | |||
2002 | דרך או כביש או חנייה | 19.304 | |||
24 | מבנים ומוסדות ציבור | 0.550 | |||
26 | מסחר | 0.480 | |||
27 | מסחר | 0.600 | |||
28 | מסחר | 0.300 | |||
29 | מסחר | 0.450 | |||
30 | מסחר | 0.500 | |||
31 | מסחר | 0.450 | |||
109 | מסחר | 0.475 | |||
167 | מסחר | 1.150 | |||
168 | מסחר | 0.750 | |||
172 | מסחר | 0.600 | |||
181 | מסחר | 0.400 | |||
182 | מסחר | 1.600 | |||
187 | מסחר | 0.480 | |||
188 | מסחר | 0.900 | |||
189 | מסחר | 0.060 | |||
19 | מסחר | 0.300 | |||
190 | מסחר | 0.100 | |||
15 | מסחר | 0.540 | |||
158 | מסחר | 0.994 | |||
110 | מסחר | 0.400 | |||
111 | מסחר | 0.240 | |||
112 | מסחר | 0.250 | |||
113 | מסחר | 0.550 | |||
117 | מסחר | 0.330 | |||
119 | מסחר | 0.510 | |||
120 | מסחר | 0.280 | |||
121 | מסחר | 0.420 | |||
122 | מסחר | 0.300 | |||
123 | מסחר | 0.560 | |||
124 | מסחר | 0.335 | |||
125 | מסחר | 0.544 | |||
126 | מסחר | 0.600 | |||
14 | מסחר | 0.550 | |||
37 | מסחר | 0.470 | |||
38 | מסחר | 0.440 | |||
35 | מסחר | 0.450 | |||
41 | מסחר | 0.500 | |||
42 | מסחר | 0.450 | |||
43 | מסחר | 0.400 | |||
46 | מסחר | 0.630 | |||
47 | מסחר | 0.620 | |||
50 | מסחר | 0.620 | |||
53 | מסחר | 0.590 | |||
22 | תחנת תדלוק | 1.846 | |||
16 | תכנון מיוחד | 5.013 | |||
2000 | מרכז תחבורה | 11.170 | |||
173 | מסחר ומשרדים | 0.270 | |||
18 | מסחר ומשרדים | 0.599 | |||
180 | מסחר ומשרדים | 0.500 | |||
116 | מסחר ומשרדים | 0.470 | |||
21 | מסחר ומשרדים | 0.510 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
8265 | 1 , 2 , 4-11 , 13-16 , 18 , 19 , 21 , 22 , 24-26 , 29-43 , 46 , 47 , 53 , 54 , 110-113 , 116 , 117 , 119-126 , 128-130 , 133 , 134 , 148-155 , 156 , 157-159 , 161 , 162 , 163 , 166-168 , 171-174 , 175 , 180 , 181 , 182 , 186 , 187 , 188 , 192 , 193 , 195 , 196 , 197 , 198 , 199 , 200 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | י.פ. | הערה |
---|---|---|---|
פרסום לתוקף ברשומות | 01.06.72 | 1827 |
תוכניות מאוחרות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
נת/28/229א | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 26.06.86 |
נת/28/229/ז | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 09.04.89 |
נת/12/800 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 04.12.94 |
נת/26/800 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 11.04.00 |
נת/25/800 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 21.12.00 |
נת/51/800 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 10.05.06 |
נת/1/801 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 14.06.12 |
נת/12/800/א | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 08.01.15 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש. אתר זה אינו קשור אל ואינו נתמך ע"י גוף ממשלתי כלשהו כולל רשות מקרקעי ישראל.