תוכנית מח/273 מודיעין
תב"עמסילת ברזל ראשונים-ענבה
כללי
מודיעין
מחוזית
מודיעין-מכבים-רעות, לוד, נס ציונה, רמלה, מ.א. גזר
מתאר מקומית
שטח לדרכים
804.271 דונם
רכבת ישראל בע"מ
מהנדס רביב טל
הקטע שבין תחנת ראשונים ותחנת פאתי מודיעין
מטרת התוכנית
קביעת מסגרת תכנונית להקמת מסילות ברזל ברצועה הקיימת בין מסלולי כביש מס' 431 לצורך חיבור מסילתי מתחנת ראשונים לתחנת פאתי מודיעין, כולל חיבורים אל רחובות, ירושלים ורג"מ, וכן הקמת תחנת נוסעים.
מסמכים
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
שטח לדרכים | 561.979 | 69.87% | 53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 181.224 | 22.53% | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 61.068 | 7.59% | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 804.271 | 100% | 62 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
100 | דרך מאושרת | 0.761 | |||
101 | דרך מאושרת | 14.639 | |||
102 | דרך מאושרת | 6.826 | |||
103 | דרך מאושרת | 2.014 | |||
104 | דרך מאושרת | 10.376 | |||
105 | דרך מאושרת | 0.450 | |||
800 | קרקע חקלאית | 17.716 | |||
801 | קרקע חקלאית | 20.898 | |||
200 | מסילת ברזל מאושרת | 3.078 | |||
201 | מסילת ברזל מאושרת | 40.078 | |||
300 | מסילת ברזל מאושרת | 5.585 | |||
301 | מסילת ברזל מאושרת | 3.335 | |||
302 | מסילת ברזל מאושרת | 32.855 | |||
303 | מסילת ברזל מאושרת | 2.932 | |||
304 | מסילת ברזל מאושרת | 53.588 | |||
305 | מסילת ברזל מאושרת | 21.922 | |||
306 | מסילת ברזל מאושרת | 14.053 | |||
307 | מסילת ברזל מאושרת | 11.606 | |||
308 | מסילת ברזל מאושרת | 40.584 | |||
309 | מסילת ברזל מאושרת | 7.148 | |||
310 | מסילת ברזל מאושרת | 40.739 | |||
311 | מסילת ברזל מאושרת | 6.881 | |||
312 | מסילת ברזל מאושרת | 6.050 | |||
313 | מסילת ברזל מאושרת | 2.094 | |||
314 | מסילת ברזל מאושרת | 3.648 | |||
315 | מסילת ברזל מאושרת | 75.985 | |||
316 | מסילת ברזל מאושרת | 17.200 | |||
317 | מסילת ברזל מאושרת | 4.408 | |||
318 | מסילת ברזל מאושרת | 4.343 | |||
319 | מסילת ברזל מאושרת | 2.221 | |||
320 | מסילת ברזל מאושרת | 30.469 | |||
321 | מסילת ברזל מאושרת | 29.185 | |||
322 | מסילת ברזל מאושרת | 17.921 | |||
323 | מסילת ברזל מאושרת | 6.440 | |||
700 | אזור שמורות נוף | 19.403 | |||
701 | אזור שמורות נוף | 3.051 | |||
400 | מפגש דרך מסילה | 3.673 | |||
401 | מפגש דרך מסילה | 0.721 | |||
402 | מפגש דרך מסילה | 0.152 | |||
403 | מפגש דרך מסילה | 3.540 | |||
404 | מפגש דרך מסילה | 2.029 | |||
405 | מפגש דרך מסילה | 0.321 | |||
406 | מפגש דרך מסילה | 0.237 | |||
407 | מפגש דרך מסילה | 0.257 | |||
408 | מפגש דרך מסילה | 0.630 | |||
409 | מפגש דרך מסילה | 0.339 | |||
410 | מפגש דרך מסילה | 0.335 | |||
411 | מפגש דרך מסילה | 0.617 | |||
412 | מפגש דרך מסילה | 0.205 | |||
413 | מפגש דרך מסילה | 1.322 | |||
414 | מפגש דרך מסילה | 0.519 | |||
415 | מפגש דרך מסילה | 11.937 | |||
416 | מפגש דרך מסילה | 3.848 | |||
417*1 | מפגש דרך מסילה | 0.285 | |||
417*2 | מפגש דרך מסילה | 10.055 | |||
418 | מפגש דרך מסילה | 1.238 | |||
419 | מפגש דרך מסילה | 0.305 | |||
601 | מגבלות בניה ופיתוח | 38.159 | |||
602 | מגבלות בניה ופיתוח | 54.615 | |||
603 | מגבלות בניה ופיתוח | 18.254 | |||
604 | מגבלות בניה ופיתוח | 37.412 | |||
605 | מגבלות בניה ופיתוח | 32.784 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
3634 | 23-27 , 39 , 52 , 80 , 84 , 89 , 124 , 125 , 142 , 150 , 152 , 154 , 158-160 , 162 |
3635 | 1 , 2 , 3 , 17-26 , 29 , 35 , 39 , 40 , 42 |
3636 | 8 , 10 , 18-20 , 23 , 33 , 39 , 42 , 373 , 379 , 385 , 389 , 391 , 584 , 586 , 594 , 595 , 597 , 601 , 610 , 614 , 620 , 624 , 627 , 630 , 633 , 635 |
3784 | 4 , 6 , 16 , 27 , 28 |
3785 | 5 , 7 , 18 , 22 |
4358 | 5 , 23-26 , 29 , 55 , 72 , 205 , 206 , 207 |
4367 | 22 , 24 , 26 , 34 , 39 , 41 , 44 , 55 , 57 , 60 , 70 , 79 , 82 , 84 , 85 , 87 , 91-99 |
4380 | 2 , 3 , 6 , 8 , 23 , 29 , 30 |
4381 | 21 , 22 |
4383 | 1 , 12 , 14 , 16 , 18 |
4391 | 15 , 31 , 32 , 34 , 45 , 47 , 62 , 76 , 77 , 78 |
4632 | 98-111 , 114 , 115 , 159 , 160 , 161 |
4633 | 1 , 50-54 , 56-60 , 62 , 64 , 65 , 68-73 , 75-77 , 80 , 81 , 83 , 84 , 86-89 , 112 , 116 , 227 , 229 |
4639 | 54-57 , 59 , 74-81 , 149 , 150 |
4640 | 123 , 124 , 128 , 134-139 , 141 , 142 , 164 , 169 , 180 , 182 , 188 , 190 , 192 |
4642 | 44 , 50-58 , 66 , 67 , 69-72 , 75 , 76 , 78-113 , 115 , 122 , 123 , 126-134 , 147 , 152-162 , 181 , 184 , 193 , 198 , 235 , 237 , 257 , 259 , 261 , 263 , 265 , 267 , 269 , 271 , 273 , 275 , 277 , 279 , 281 , 283 , 285 , 287 , 289 , 291 , 293 , 295 , 297 , 299 , 317 , 318 , 322 , 332-337 |
4648 | 25-28 , 90 , 103 , 122 |
4676 | 2 , 8 , 24 , 28 , 29 |
4677 | 2 , 4-6 , 36 , 128 , 130 |
4680 | 30-32 , 61 , 64 |
4722 | 10 , 11 , 99 , 100 , 103-109 |
4723 | 8-10 , 12 , 18 , 40 , 41 , 42 , 44 |
4724 | 3 , 6 , 30 |
4731 | 4 , 5 , 9 |
4732 | 34 , 35 , 55 , 62 |
4733 | 2 |
4734 | 4 , 5 , 6 , 13-16 , 19 , 25 , 26 |
4742 | 1 , 3 , 37 , 40 , 85 , 109-111 |
4743 | 3 , 21 , 27 , 46 , 98 , 101 , 102 , 103 , 104 , 106 , 108-110 |
4771 | 4 , 6-11 |
4772 | 3 , 34 , 36 , 37 , 48 , 54-56 |
5108 | 20 , 21 , 27 , 48 , 52 , 55 , 107 , 115 |
5113 | 4 , 5 , 6 , 10 , 12 |
5932 | 52 , 89 |
5936 | 16 , 17 , 23-26 |
5937 | 32 , 33 , 35 |
5938 | 51 , 52 , 53 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | י.פ. | הערה |
---|---|---|---|
פרסום הפקדה ברשומות | 10.06.12 | 6429 | |
פרסום להפקדה בעיתונים | 25.07.12 | מעריב | |
פרסום לתוקף ברשומות | 20.11.14 | 6923 | |
פרסום לתוקף בעיתונים | 18.12.14 | העיר ערים | |
פרסום לתוקף בעיתונים | 13.02.15 | העיר מלאבס |
תוכניות מוקדמות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
תמ"א 4 שינוי 2 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 25.05.97 |
מד/2020 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 05.05.99 |
מד/21 | שינוי | תוקף ברשומות באישור שר 29.06.99 |
מד/20 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 24.08.00 |
מד/8 | שינוי | תוקף ברשומות באישור שר 31.10.00 |
תמ"מ 3 שינוי 6א | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 14.12.00 |
תמ"א 37/א/1 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 09.04.02 |
תמ"מ 3 שינוי 6/ה | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 04.12.02 |
תמ"א 37 שינוי 1 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 17.10.12 |
תמ"א 34/ב/5 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 21.01.16 |
תוכניות מאוחרות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
426-0536409 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 04.10.18 |
420-0517110 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 27.09.19 |
415-0332312 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 12.05.23 |
420-0438523 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 07.02.25 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש. אתר זה אינו קשור אל ואינו נתמך ע"י גוף ממשלתי כלשהו כולל רשות מקרקעי ישראל.