תוכנית כס/50/1/א כפר סבא
תב"עשינוי יעוד מחקלאי לאזור תעשיה ואחסנה
כללי
כפר סבא
מחוזית
כפר סבא
שינוי למתאר מקומי
תעשיה ומסחר(תעסוקה
605.285 דונם
ועדה מקומית
יגאל שרייבמן
צפ' ומז':גבול כ"ס. דר'-מז':כביש 55. מע':כביש 5504
מטרת התוכנית
א.אזור לתעשיה, ב.לאחסנה ג.למסחר ד.חזית מסחרית ה.שינוי י.מאזור חקלאי המיועד למזבלה,אחסנה,תעשיה,תחבורה למתקן לטיפול באשפה ולדרכים. ו.שינוי י.משצ"פ לשפ"פ ז.שינוי מדרך לשפ"פ ח.הרחבת דרכים קיימות ופתיחת דרכים חדשות, ט.שצ"פ י.יעוד למסוף תחבורה לרכבת יא.חניון לאוטובוסים ,יב.לטיפול באשפה יג.שטח לתעשיה, יד.קביעת הנחיות בניה בא. תעשיה המסחר ואחסנה טו.ק. הנחיות לפיתוח ושמירת הנוף טז.ק.הנחיות לחני יז.ק א למעבר קוי החשמל כולל הנחיות בניה יח.שיקום המזבלה העירונית והקמת תחנת מעבר לאשפה יט.ק.אזור לשוק פתוח כ.אזור לבנין ציבורי כא.קביעת הוראות לאיחוד וחלוקה בעתיד.
מסמכים
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מסחר ומשרדים | 46.480 | 7.68% | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תעשיה ומלאכה | 236.066 | 39% | 59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תחבורה | 44.988 | 7.43% | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 178.917 | 29.56% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטחים פתוחים | 90.353 | 14.93% | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 8.481 | 1.4% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 605.285 | 100% | 86 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
2000 | שטח ציבורי פתוח | 0.596 | |||
2001 | שטח ציבורי פתוח | 6.235 | |||
2002 | שטח ציבורי פתוח | 2.512 | |||
2003 | שטח ציבורי פתוח | 0.479 | |||
2004 | שטח ציבורי פתוח | 0.435 | |||
2005 | שטח ציבורי פתוח | 1.958 | |||
2006 | שטח ציבורי פתוח | 18.584 | |||
2007 | דרך או כביש או חנייה | 178.917 | |||
16 | מבנים ומוסדות ציבור | 2.261 | |||
65 | מבנים ומוסדות ציבור | 5.348 | |||
60 | מסחר | 5.977 | |||
61 | מסחר | 7.654 | |||
62 | מסחר | 9.908 | |||
63 | מסחר | 1.898 | |||
64 | מסחר | 3.571 | |||
66 | שטח פרטי פתוח | 7.111 | |||
67 | שטח פרטי פתוח | 8.230 | |||
68 | שטח פרטי פתוח | 7.360 | |||
69 | שטח פרטי פתוח | 7.360 | |||
70 | שטח פרטי פתוח | 6.991 | |||
71 | שטח פרטי פתוח | 14.091 | |||
72 | שטח פרטי פתוח | 7.711 | |||
73 | שטח פרטי פתוח | 0.700 | |||
א | שטח פרטי פתוח | 1.747 | |||
13 | תעשיה | 2.120 | |||
14 | תעשיה | 2.156 | |||
15 | תעשיה | 2.109 | |||
20 | תעשיה | 2.113 | |||
40 | תעשיה | 4.222 | |||
41 | תעשיה | 2.858 | |||
42 | תעשיה | 2.371 | |||
43 | תעשיה | 2.342 | |||
44 | תעשיה | 2.339 | |||
45 | תעשיה | 3.946 | |||
46 | תעשיה | 5.978 | |||
47 | תעשיה | 5.457 | |||
48 | תעשיה | 4.820 | |||
49 | תעשיה | 2.655 | |||
50 | תעשיה | 3.221 | |||
51 | תעשיה | 7.811 | |||
52 | תעשיה | 4.427 | |||
53 | תעשיה | 5.355 | |||
54 | תעשיה | 6.753 | |||
55 | תעשיה | 4.422 | |||
56 | תעשיה | 2.655 | |||
57 | תעשיה | 5.711 | |||
58 | תעשיה | 5.815 | |||
59 | תעשיה | 5.817 | |||
17 | תעשיה | 2.053 | |||
18 | תעשיה | 1.984 | |||
19 | תעשיה | 2.305 | |||
30 | תעשיה | 2.538 | |||
31 | תעשיה | 2.207 | |||
32 | תעשיה | 2.079 | |||
33 | תעשיה | 2.714 | |||
34 | תעשיה | 6.865 | |||
35 | תעשיה | 3.032 | |||
36 | תעשיה | 2.061 | |||
37 | תעשיה | 2.016 | |||
38 | תעשיה | 2.274 | |||
39 | תעשיה | 2.443 | |||
21 | תעשיה | 2.153 | |||
22 | תעשיה | 2.602 | |||
23 | תעשיה | 5.442 | |||
24 | תעשיה | 2.593 | |||
25 | תעשיה | 2.314 | |||
26 | תעשיה | 2.092 | |||
27 | תעשיה | 2.023 | |||
28 | תעשיה | 2.415 | |||
29 | תעשיה | 6.485 | |||
76 | מתקנים הנדסיים | 0.872 | |||
75 | פסולת | 34.723 | |||
74 | שווקים | 17.472 | |||
77 | תחנת תחבורה ציבורית | 14.674 | |||
78 | חניון | 30.314 | |||
8 | אחסנה | 2.074 | |||
9 | אחסנה | 2.308 | |||
7 | אחסנה | 1.965 | |||
6 | אחסנה | 2.212 | |||
5 | אחסנה | 2.505 | |||
3 | אחסנה | 2.546 | |||
4 | אחסנה | 2.137 | |||
2 | אחסנה | 6.850 | |||
1 | אחסנה | 5.981 | |||
10 | אחסנה | 2.158 | |||
11 | אחסנה | 2.473 | |||
12 | אחסנה | 7.971 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
7332 | 2-33 , 34 , 35 , 36 , 37 , 38 , 39 , 40-62 , 65 , 66 |
7534 | 30 , 35 , 36 , 41-50 , 53 , 54 , 72 , 85 |
7535 | 1 , 2 , 3-6 , 80 , 82 |
7536 | 29-31 , 32-34 , 35 , 36 , 37-39 , 40-42 , 43-45 , 46 , 47-49 , 50-56 , 57 , 58 , 62 , 74 , 75 , 82-91 , 92-95 , 105 , 106 , 109 , 111 , 113 , 114 , 126 , 127 , 129 , 132 , 134 , 138 , 140 , 142 , 144 , 146 , 148 , 151 , 153 , 156 , 157 , 159 , 161 , 163 , 165 , 167 , 169 , 170 , 173 , 175 , 177 , 179 , 180 |
7553 | 23 , 25 , 27 , 28 , 141 , 143 , 150 , 151 |
7554 | 1-7 , 10-47 , 147-150 , 153 , 155 , 157 , 159 , 161 , 163 , 165 , 167 , 169 , 171 |
7557 | 1-3 , 9 , 15 , 57 , 59-61 , 82 , 92 , 94 , 95 , 103 , 111 |
7579 | 13 , 15 |
8004 | 2 |
8545 | 60 |
8548 | 1 , 16 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | י.פ. | הערה |
---|---|---|---|
הומלצה במקומית | 24.11.92 | מליאה. 188 | |
טרום הפקדה | 19.01.95 | ע"י זיקה.כ"ס | |
פרסום הפקדה ברשומות | 07.06.98 | 4651 | |
פרסום לתוקף ברשומות | 01.03.00 | 4860 |
תוכניות מוקדמות
תוכניות מאוחרות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
כס/מק/50/1/ג | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 17.11.10 |
405-0284430 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 10.01.16 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש. אתר זה אינו קשור אל ואינו נתמך ע"י גוף ממשלתי כלשהו כולל רשות מקרקעי ישראל.