תוכנית חפ/777 חיפה
תב"עליצור דרכי עזר
כללי
חיפה
מחוזית
חיפה
מפורטת
תעשיה ומלאכה
95.827 דונם
לא ידוע
לא ידוע
חיפה העיר התחתית
מטרת התוכנית
1.ליצור שתי דרכי עזר המסומנות באותיות "A" ו "B" בתשריט ואשר תעבורנה בין קו הראשי של רכבת הישראלית מצד אחד ובין חלקות מס' 10 עד 17 בגוש מס' 10888 והחלקות מס' 3 עד 9 בגוש מס' 10889 מצד שני,יחד עם דרכי יציאה לרח' הנמל,העוברות את החלקות מס' 17 ומס' 18 בגוש מס' 10888 וחל קה מס' 3 10889,והמסומנות באותיות "E" ן "D" באופן מתאים על התשריט. 2.הרחבת דרך העזר הקיימת. 3.ליצור שטח חניה נוסף בחזית החלקות 4,3 ו- 5 בגוש מס' 10889. 4.לחלק את חלקה מס' 17 בגוש 10888. 5.לחלק את חלקות מס' 3, 4 ו- 5 בוש מס' 10889. 6.לאפשר יצירת דרכים פרטיות,בגובה פני קומת הקרקע. 7.לאפשר יצירת חלקה אשר תשמש לשם הקמת מאזנים מזנון ומשרד בקשר לכך אולם לא מטרה אחרת.
מסמכים
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מסחר ומשרדים | 16.712 | 17.44% | 56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תעשיה ומלאכה | 27.109 | 28.29% | 23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 51.134 | 53.36% | 17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 0.872 | 0.91% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 95.827 | 100% | 99 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
2007 | דרך מוצעת | 0.396 | |||
2011 | דרך מוצעת | 1.871 | |||
2012 | דרך מוצעת | 0.884 | |||
2014 | דרך מוצעת | 0.048 | |||
2019 | דרך מוצעת | 0.114 | |||
2020 | דרך מוצעת | 0.047 | |||
2021 | דרך מוצעת | 0.181 | |||
2022 | דרך מוצעת | 0.160 | |||
2023 | דרך מוצעת | 0.169 | |||
2024 | דרך מוצעת | 0.186 | |||
2017 | דרך מוצעת | 0.139 | |||
A | דרך או כביש או חנייה | 0.767 | |||
C | דרך או כביש או חנייה | 40.078 | |||
2008 | דרך או כביש או חנייה | 1.196 | |||
2009 | דרך או כביש או חנייה | 0.510 | |||
2010 | דרך או כביש או חנייה | 3.343 | |||
2005 | מבנים ומוסדות ציבור | 0.017 | |||
2006 | מבנים ומוסדות ציבור | 0.573 | |||
20/1 | מסחר | 0.359 | |||
2000 | מסחר | 0.063 | |||
2001 | מסחר | 0.123 | |||
2002 | מסחר | 0.031 | |||
2003 | מסחר | 0.098 | 193 | ||
2004 | מסחר | 0.084 | |||
21/1 | מסחר | 0.375 | |||
32/1 | מסחר | 0.431 | |||
32/2 | מסחר | 0.387 | |||
33/1 | מסחר | 0.228 | |||
33/2 | מסחר | 0.272 | |||
34/1 | מסחר | 0.354 | |||
34/2 | מסחר | 0.254 | |||
35/1 | מסחר | 0.284 | |||
35/2 | מסחר | 0.252 | |||
36/1 | מסחר | 0.274 | |||
36/2 | מסחר | 0.256 | |||
37/1 | מסחר | 0.288 | |||
37/2 | מסחר | 0.257 | |||
38/1 | מסחר | 0.179 | |||
38/2 | מסחר | 0.280 | |||
39/1 | מסחר | 0.309 | |||
39/2 | מסחר | 0.278 | |||
40/1 | מסחר | 0.276 | |||
40/2 | מסחר | 0.259 | |||
41/1 | מסחר | 0.276 | |||
41/2 | מסחר | 0.262 | |||
42/1 | מסחר | 0.286 | |||
42/2 | מסחר | 0.262 | |||
43/1 | מסחר | 0.273 | |||
43/2 | מסחר | 0.205 | |||
44/1 | מסחר | 0.320 | |||
44/2 | מסחר | 0.205 | |||
45 | מסחר | 0.261 | |||
46 | מסחר | 0.257 | |||
47 | מסחר | 0.372 | |||
48 | מסחר | 0.548 | |||
49 | מסחר | 0.318 | |||
50 | מסחר | 0.250 | |||
51 | מסחר | 0.250 | |||
31/1 | מסחר | 0.661 | |||
30/1 | מסחר | 0.475 | |||
22/1 | מסחר | 0.375 | |||
22/2 | מסחר | 0.285 | |||
23/1 | מסחר | 0.372 | |||
23/2 | מסחר | 0.363 | |||
24/1 | מסחר | 0.372 | |||
24/2 | מסחר | 0.364 | |||
25/1 | מסחר | 0.408 | |||
25/2 | מסחר | 0.375 | |||
26/1 | מסחר | 0.215 | |||
26/2 | מסחר | 0.371 | |||
27/1 | מסחר | 0.372 | |||
27/2 | מסחר | 0.365 | |||
28 | מסחר | 0.370 | |||
29 | מסחר | 0.373 | |||
2016 | שטח פרטי פתוח | 0.282 | |||
2013 | מסילת ברזל מאושרת | 1.045 | |||
21/2 | אחסנה | 0.441 | |||
20/2 | אחסנה | 0.759 | |||
1 | אחסנה | 1.128 | |||
10 | אחסנה | 2.481 | |||
11 | אחסנה | 0.849 | |||
12 | אחסנה | 0.530 | |||
13 | אחסנה | 2.676 | |||
14 | אחסנה | 2.049 | |||
15 | אחסנה | 1.120 | |||
16 | אחסנה | 2.084 | |||
17 | אחסנה | 0.459 | |||
18 | אחסנה | 0.602 | |||
19 | אחסנה | 0.701 | |||
2 | אחסנה | 1.163 | |||
6 | אחסנה | 1.426 | |||
7 | אחסנה | 1.583 | |||
8 | אחסנה | 1.869 | |||
9 | אחסנה | 1.855 | |||
4 | אחסנה | 1.175 | |||
3 | אחסנה | 1.088 | |||
30/2 | אחסנה | 0.507 | |||
2018 | אחסנה | 0.096 | |||
31/2 | אחסנה | 0.468 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
10839 | 1 , 2 , 40 , 41 |
10886 | 10 , 16 |
10888 | 6-59 |
10889 | 8-10 , 11-13 , 14-22 , 23 , 24-44 , 46 , 47 , 50 , 56 , 58 , 59 , 61-64 |
11678 | 29-32 |
12178 | 28 |
12179 | 18 , 19 , 55-57 , 60 , 61 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | י.פ. | הערה |
---|---|---|---|
פרסום לתוקף ברשומות | 06.07.49 | הסבה |
תוכניות מאוחרות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
חפ/777ב | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 16.10.01 |
חפ/777/ז | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 10.06.12 |
304-0449876 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 01.11.19 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש. אתר זה אינו קשור אל ואינו נתמך ע"י גוף ממשלתי כלשהו כולל רשות מקרקעי ישראל.