תוכנית חמ/27/159 חבל מודיעין
תב"עהגדלת שטחי ציבור לדרך לשיפור התנועה בא.ת שילת
כללי
חבל מודיעין
מחוזית
שילת
מפורטת
שטח לדרכים
146.348 דונם
מושב
אדר' מרק סגל
אזור תעשיה
מטרת התוכנית
שיפור מערך התנועה באזור התעשיה שילת ע"י הגדלת שטחים לצרכי ציבור - דרך ציבורית.
מסמכים
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מסחר ומשרדים | 2.284 | 1.56% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תעשיה ומלאכה | 70.563 | 48.22% | 41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תחבורה | 8.229 | 5.62% | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 32.642 | 22.3% | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטחים פתוחים | 29.188 | 19.94% | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 3.442 | 2.35% | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 146.348 | 100% | 75 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
515 | דרך מוצעת | 1.112 | |||
520 | דרך מוצעת | 4.441 | |||
510 | דרך מאושרת | 12.405 | |||
500 | דרך מאושרת | 1.955 | |||
501 | דרך מאושרת | 3.297 | |||
505 | דרך מאושרת | 2.629 | |||
2000 | דרך מאושרת | 6.803 | |||
300 | מסחר | 2.284 | 5,367 | ||
201 | שטח פרטי פתוח | 0.791 | |||
202 | שטח פרטי פתוח | 0.185 | |||
203 | שטח פרטי פתוח | 0.855 | |||
204 | שטח פרטי פתוח | 5.716 | |||
205 | שטח פרטי פתוח | 1.781 | |||
206 | שטח פרטי פתוח | 0.762 | |||
207 | שטח פרטי פתוח | 5.372 | |||
208 | שטח פרטי פתוח | 6.199 | |||
209 | שטח פרטי פתוח | 5.987 | |||
210 | שטח פרטי פתוח | 0.213 | |||
211 | שטח פרטי פתוח | 0.882 | |||
212 | שטח פרטי פתוח | 0.445 | |||
22 | תעשיה | 2.026 | |||
23 | תעשיה | 1.972 | |||
24 | תעשיה | 2.055 | |||
25 | תעשיה | 2.082 | |||
26 | תעשיה | 2.070 | |||
27 | תעשיה | 1.966 | |||
28 | תעשיה | 2.122 | |||
21 | תעשיה | 2.009 | |||
01 | תעשיה | 2.153 | |||
02 | תעשיה | 0.350 | |||
03 | תעשיה | 0.489 | |||
04 | תעשיה | 0.355 | |||
05 | תעשיה | 0.476 | |||
06 | תעשיה | 0.819 | |||
07 | תעשיה | 0.505 | |||
08 | תעשיה | 0.739 | |||
09 | תעשיה | 2.019 | 4,745 | ||
10 | תעשיה | 0.421 | |||
11 | תעשיה | 0.729 | |||
12 | תעשיה | 0.792 | |||
13 | תעשיה | 0.415 | |||
14 | תעשיה | 2.017 | 5,207 | ||
15 | תעשיה | 2.090 | 4,893 | ||
16 | תעשיה | 1.988 | |||
17 | תעשיה | 1.998 | |||
31 | תעשיה | 2.120 | |||
32 | תעשיה | 2.144 | |||
33 | תעשיה | 2.066 | |||
34 | תעשיה | 2.098 | |||
35 | תעשיה | 2.003 | |||
36 | תעשיה | 1.990 | |||
38 | תעשיה | 1.592 | |||
39 | תעשיה | 1.308 | |||
40 | תעשיה | 1.248 | |||
51 | תעשיה | 7.348 | |||
52 | תעשיה | 4.225 | |||
43 | תעשיה | 1.750 | |||
44 | תעשיה | 1.606 | |||
41 | תעשיה | 1.518 | |||
47 | תעשיה | 1.609 | |||
48 | תעשיה | 1.281 | |||
45 | מסחר ותעשיה | 1.653 | |||
46 | מסחר ותעשיה | 1.789 | |||
410 | חניון | 0.138 | |||
411 | חניון | 0.266 | |||
401 | חניון | 1.230 | |||
402/1 | חניון | 0.321 | |||
402/2 | חניון | 0.583 | |||
403 | חניון | 0.430 | |||
404 | חניון | 1.051 | |||
405 | חניון | 0.798 | |||
406 | חניון | 0.960 | |||
407 | חניון | 1.419 | |||
408 | חניון | 0.832 | |||
409 | חניון | 0.201 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
5635 | 4 , 52 , 62 |
5636 | 13 , 28 , 31 |
5637 | 1 , 7 , 8 , 11 , 18 , 33 , 36 , 39-117 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | י.פ. | הערה |
---|---|---|---|
פרסום להפקדה בעיתונים | 31.01.11 | מקור ראשון | |
פרסום הפקדה ברשומות | 28.02.11 | 6206 | |
פרסום להפקדה בעיתונים | 16.12.15 | הארץ | |
פרסום הפקדה ברשומות | 20.12.15 | 7168 | |
פרסום לתוקף ברשומות | 27.10.16 | 7363 | |
פרסום לתוקף בעיתונים | 09.11.16 | גל גפן |
תוכניות מוקדמות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
גז/7/159 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 09.10.97 |
גז/11/159 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 06.04.03 |
גז/מק/16/159 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 22.12.04 |
חמ/מק/25/159 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 17.05.10 |
חמ/מק/12/159/ב | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 02.08.12 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש. אתר זה אינו קשור אל ואינו נתמך ע"י גוף ממשלתי כלשהו כולל רשות מקרקעי ישראל.