תוכנית ד/266/03/11 ו. מקומית גלילית דרום
תב"עמסילת ברזל לעיר הבה"דים
כללי
ו. מקומית גלילית דרום
מחוזית
מרחב ת. גלילי
מפורטת
תחבורה
3,319.850 דונם
רכבת ישראל בע"מ
מהוד הנדסה בע"מ
רמת חובב, מ.א. רמת נגב, שטח ללא שיפוט
מטרת התוכנית
יצירת מסגרת תכנונית להתווית מסילת ברזל, לעיר הבה"דים, להקמת תחנות, נוסעים בתחום המסילה ולדרכי גישה, תוך שינויים ביעודי הקרקע וקביעת הוראות לביצוע המסילה.
מסמכים
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מתקני הנדסה | 178.182 | 5.37% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח חקלאי ומרעה | 530.324 | 15.97% | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 1,425.063 | 42.93% | 44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטחים פתוחים | 501.432 | 15.1% | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 655.959 | 19.76% | 17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 28.890 | 0.87% | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 3,319.850 | 100% | 82 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
40 | שטח ציבורי פתוח | 16.098 | |||
41 | שטח ציבורי פתוח | 7.156 | |||
42 | שטח ציבורי פתוח | 9.238 | |||
95 | דרך מוצעת | 4.135 | |||
96 | דרך מוצעת | 7.145 | |||
97 | דרך מוצעת | 24.504 | |||
98 | דרך מוצעת | 14.202 | |||
99 | דרך מוצעת | 6.155 | |||
44 | דרך מאושרת | 4.566 | |||
45 | דרך מאושרת | 15.379 | |||
46 | דרך מאושרת | 11.590 | |||
48 | דרך מאושרת | 37.342 | |||
30 | דרך מאושרת | 10.516 | |||
51 | דרך מאושרת | 3.915 | |||
20 | דרך מאושרת | 1.751 | |||
21 | דרך מאושרת | 3.859 | |||
22 | דרך מאושרת | 24.468 | |||
23 | דרך מאושרת | 17.606 | |||
24 | דרך מאושרת | 4.166 | |||
26 | דרך מאושרת | 37.152 | |||
27 | דרך מאושרת | 29.187 | |||
28 | דרך מאושרת | 0.889 | |||
29 | דרך מאושרת | 9.715 | |||
85 | קרקע חקלאית | 231.736 | |||
86 | קרקע חקלאית | 219.668 | |||
87 | קרקע חקלאית | 74.606 | |||
88 | קרקע חקלאית | 2.041 | |||
89 | קרקע חקלאית | 1.728 | |||
90 | קרקע חקלאית | 0.545 | |||
70 | יער | 161.370 | |||
71 | יער | 148.627 | |||
72 | יער | 34.260 | |||
73 | יער | 20.558 | |||
74 | יער | 21.338 | |||
75 | יער | 64.092 | |||
76 | יער | 18.695 | |||
8 | מסילת ברזל מאושרת | 319.270 | |||
9 | מסילת ברזל מאושרת | 99.745 | |||
6 | מסילת ברזל מאושרת | 96.238 | |||
5 | מסילת ברזל מאושרת | 21.413 | |||
3 | מסילת ברזל מאושרת | 89.817 | |||
13 | מסילת ברזל מאושרת | 161.655 | |||
1 | מסילת ברזל מאושרת | 60.915 | |||
10 | מסילת ברזל מאושרת | 4.182 | |||
11 | מסילת ברזל מאושרת | 31.203 | |||
12 | מסילת ברזל מאושרת | 35.050 | |||
2 | מסילת ברזל מאושרת | 39.615 | |||
7 | מסילת ברזל מאושרת | 122.591 | |||
64 | רצועת תשתיות | 101.434 | |||
65 | רצועת תשתיות | 76.074 | |||
66 | רצועת תשתיות | 0.674 | |||
101 | מרכז תחבורה | 9.710 | |||
110 | דרך ו/או טיפול נופי | 3.218 | |||
111 | דרך ו/או טיפול נופי | 9.514 | |||
112 | דרך ו/או טיפול נופי | 7.269 | |||
114 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.968 | |||
115 | דרך ו/או טיפול נופי | 6.085 | |||
116 | דרך ו/או טיפול נופי | 2.101 | |||
31 | מפגש דרך מסילה | 2.382 | |||
32 | מפגש דרך מסילה | 12.164 | |||
33 | מפגש דרך מסילה | 8.028 | |||
34 | מפגש דרך מסילה | 11.873 | |||
35 | מפגש דרך מסילה | 7.825 | |||
36 | מפגש דרך מסילה | 2.700 | |||
120 | מגבלות בניה ופיתוח | 27.983 | |||
121 | מגבלות בניה ופיתוח | 14.828 | |||
122 | מגבלות בניה ופיתוח | 8.673 | |||
123 | מגבלות בניה ופיתוח | 17.162 | |||
124 | מגבלות בניה ופיתוח | 98.936 | |||
125 | מגבלות בניה ופיתוח | 89.686 | |||
126 | מגבלות בניה ופיתוח | 87.164 | |||
127 | מגבלות בניה ופיתוח | 4.163 | |||
130 | מגבלות בניה ופיתוח | 11.269 | |||
131 | מגבלות בניה ופיתוח | 68.725 | |||
132 | מגבלות בניה ופיתוח | 15.312 | |||
133 | מגבלות בניה ופיתוח | 30.570 | |||
134 | מגבלות בניה ופיתוח | 86.333 | |||
135 | מגבלות בניה ופיתוח | 29.636 | |||
136 | מגבלות בניה ופיתוח | 15.182 | |||
187 | מגבלות בניה ופיתוח | 19.805 | |||
188 | מגבלות בניה ופיתוח | 30.532 | |||
106 | בטחון | 19.180 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
39072 | 1 , 4 |
39774 | 1 , 2 , 13 , 14 |
39777 | 1 , 3 |
39784 | 1 , 3 |
39790 | 1 |
39795 | 1-3 , 5 |
100177 | 1 , 2 |
100178 | 1 , 2 |
400030 | 1 , 2-4 |
10017802 | 6-8 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | י.פ. | הערה |
---|---|---|---|
החלטה בדיון בהפקדה | 10.10.11 | בתנאים | |
פרסום להפקדה בעיתונים | 15.03.12 | שבע | |
פרסום הפקדה ברשומות | 21.05.12 | 6419 | |
החלטת אישור | 27.08.12 | ||
פרסום לתוקף בעיתונים | 14.11.12 | המבשר | |
פרסום לתוקף ברשומות | 26.11.12 | 6505 |
תוכניות מוקדמות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
110/02/19 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 20.04.78 |
125/03/11 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 26.08.79 |
136/03/11 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 27.08.81 |
1/120/03/11 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 12.11.81 |
2/132/03/11 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 22.08.85 |
101/02/20 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 13.06.91 |
198/02/11 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 03.02.00 |
תמ"א 31/א/4/21 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 25.05.10 |
דר/20/מבט/101 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 29.08.10 |
34/110/02/19 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 14.06.11 |
תוכניות מאוחרות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
דר/19/גזחל/113 | כפופה | אושר ע"י רשות רישוי למתקני גז טבעי 11.02.14 |
306/03/20 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 23.06.14 |
699-0261883 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 18.12.17 |
621-0479709 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 23.05.19 |
620-0944751 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 13.12.24 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש. אתר זה אינו קשור אל ואינו נתמך ע"י גוף ממשלתי כלשהו כולל רשות מקרקעי ישראל.