תוכנית תמ"א 31/א/1/9 הגליל המרכזי
תב"עדרך מהירה מס' 6 ומסילת ברזל בקטע צפונית למחלף
כללי
הגליל המרכזי
מועצה ארצית
אבו סנאן, מ.א. מטה אשר
שינוי למתאר ארצי
שטח לדרכים
2,579.409 דונם
מערבית לכביש 70 הקיים, בין כביש 85 (מחלף מכר 6/85), דרך מחלף בית העמק (6/859) עד מושב נתיב השיירה
מטרת התוכנית
1. יצירת מסגרת תכנונית להתוויית דרך מהירה מס' 6 בין צפונית למחלף מכר עד מחלף בית העמק וקביעת הוראות מפורטות לשם הקמתה וסלילתה.
2. יצירת מסגרת תכנונית להתוויית מסילת ברזל, שתחייב הכנת תכנית מפורטת אחרת לשם הקמתה.
מסמכים
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מתקני הנדסה | 250.087 | 9.7% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 1,150.183 | 44.59% | 21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 14.090 | 0.55% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 1,165.049 | 45.17% | 60 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 2,579.409 | 100% | 83 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
200 | דרך מוצעת | 3.257 | |||
201 | דרך מוצעת | 191.058 | |||
202 | דרך מוצעת | 242.200 | |||
203 | דרך מוצעת | 6.475 | |||
204 | דרך מוצעת | 163.241 | |||
205 | דרך מוצעת | 247.089 | |||
206 | דרך מוצעת | 7.851 | |||
100 | דרך מאושרת | 18.814 | |||
101 | דרך מאושרת | 1.436 | |||
102 | דרך מאושרת | 0.845 | |||
103 | דרך מאושרת | 82.883 | |||
800 | מתקנים הנדסיים | 250.087 | |||
300 | דרך ו/או טיפול נופי | 8.189 | |||
301 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.095 | |||
302 | דרך ו/או טיפול נופי | 5.086 | |||
303 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.844 | |||
304 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.123 | |||
305 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.113 | |||
306 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.955 | |||
900 | מפגש דרך מסילה | 16.849 | |||
1000 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 14.090 | |||
400 | מגבלות בניה ופיתוח | 3.768 | |||
401 | מגבלות בניה ופיתוח | 1.242 | |||
402 | מגבלות בניה ופיתוח | 7.549 | |||
403 | מגבלות בניה ופיתוח | 5.310 | |||
404 | מגבלות בניה ופיתוח | 5.228 | |||
405 | מגבלות בניה ופיתוח | 8.620 | |||
406 | מגבלות בניה ופיתוח | 3.390 | |||
407 | מגבלות בניה ופיתוח | 2.967 | |||
408 | מגבלות בניה ופיתוח | 2.513 | |||
409 | מגבלות בניה ופיתוח | 1.764 | |||
410 | מגבלות בניה ופיתוח | 10.661 | |||
411 | מגבלות בניה ופיתוח | 14.457 | |||
412 | מגבלות בניה ופיתוח | 3.171 | |||
413 | מגבלות בניה ופיתוח | 29.643 | |||
414 | מגבלות בניה ופיתוח | 51.860 | |||
415 | מגבלות בניה ופיתוח | 4.960 | |||
416 | מגבלות בניה ופיתוח | 13.254 | |||
417 | מגבלות בניה ופיתוח | 14.335 | |||
418 | מגבלות בניה ופיתוח | 1.805 | |||
419 | מגבלות בניה ופיתוח | 13.532 | |||
500 | מגבלות בניה ופיתוח | 13.346 | |||
501 | מגבלות בניה ופיתוח | 42.329 | |||
503 | מגבלות בניה ופיתוח | 24.986 | |||
504 | מגבלות בניה ופיתוח | 10.775 | |||
505 | מגבלות בניה ופיתוח | 15.838 | |||
506 | מגבלות בניה ופיתוח | 29.148 | |||
508 | מגבלות בניה ופיתוח | 6.504 | |||
509 | מגבלות בניה ופיתוח | 7.384 | |||
510 | מגבלות בניה ופיתוח | 2.746 | |||
511 | מגבלות בניה ופיתוח | 3.747 | |||
512 | מגבלות בניה ופיתוח | 8.271 | |||
513 | מגבלות בניה ופיתוח | 13.677 | |||
514 | מגבלות בניה ופיתוח | 9.607 | |||
515 | מגבלות בניה ופיתוח | 4.264 | |||
516 | מגבלות בניה ופיתוח | 18.870 | |||
517 | מגבלות בניה ופיתוח | 6.374 | |||
521 | מגבלות בניה ופיתוח | 32.070 | |||
522 | מגבלות בניה ופיתוח | 0.984 | |||
523 | מגבלות בניה ופיתוח | 22.729 | |||
524 | מגבלות בניה ופיתוח | 11.382 | |||
525 | מגבלות בניה ופיתוח | 37.152 | |||
526 | מגבלות בניה ופיתוח | 2.527 | |||
527 | מגבלות בניה ופיתוח | 11.015 | |||
528 | מגבלות בניה ופיתוח | 6.062 | |||
600 | מגבלות בניה ופתוח ב | 95.346 | |||
601 | מגבלות בניה ופתוח ב | 60.255 | |||
602 | מגבלות בניה ופתוח ב | 92.967 | |||
603 | מגבלות בניה ופתוח ב | 121.311 | |||
604 | מגבלות בניה ופתוח ב | 59.023 | |||
605 | מגבלות בניה ופתוח ב | 23.670 | |||
606 | מגבלות בניה ופתוח ב | 6.461 | |||
607 | מגבלות בניה ופתוח ב | 19.333 | |||
608 | מגבלות בניה ופתוח ב | 21.266 | |||
609 | מגבלות בניה ופתוח ב | 21.510 | |||
610 | מגבלות בניה ופתוח ב | 14.910 | |||
611 | מגבלות בניה ופתוח ב | 13.341 | |||
612 | מגבלות בניה ופתוח ב | 19.523 | |||
613 | מגבלות בניה ופתוח ב | 39.565 | |||
614 | מגבלות בניה ופתוח ב | 0.435 | |||
615 | מגבלות בניה ופתוח ב | 14.317 | |||
704 | מסילת ברזל מוצעת | 106.983 | |||
705 | מסילת ברזל מוצעת | 41.797 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
18054 | 26 , 28 |
18243 | 46-49 , 50 , 51 , 53 , 54 , 55-57 , 58 , 59 , 62 , 63-65 , 93 , 95 , 101 |
18244 | 57 , 58 |
18259 | 7 , 11 , 12 , 19 , 29 |
18481 | 13 , 14 , 18 , 19 , 27 , 29 , 30 , 35 , 36 |
18526 | 1-10 , 11 , 12 , 13-28 , 30 , 31 , 32 , 57 , 59 , 60 |
18532 | 2 , 37 , 38 , 45 |
18691 | 7 , 9 , 11 , 13 , 15 , 17 |
18758 | 5 , 6 , 24-26 , 28 |
18759 | 17-25 , 54 , 57-59 , 61-85 |
18760 | 1-4 , 61 , 63 , 64 , 86 |
18781 | 17 , 18 , 29-33 |
18783 | 24-30 , 49 , 50 , 51 , 59 |
18784 | 1-4 , 27-34 , 62 , 63 |
18961 | 7 |
19942 | 2 , 23 |
19943 | 2 , 7 , 8 , 16 , 23 , 25-27 , 29 , 31 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | י.פ. | הערה |
---|---|---|---|
הודעה בדבר העברת תמ"א לפי ס. 52 | 05.01.22 | הארץ | |
הודעה בדבר העברת תמ"א לפי ס. 52 | 06.01.22 | ישראל היום | |
הודעה בדבר העברת תמ"א לפי ס. 52 | 07.01.22 | מעריב מקומונ | |
הודעה בדבר העברת תמ"א לפי ס. 52 | 25.01.22 | י.פ. 10154 ע | |
פרסום לתוקף ברשומות | 21.03.24 | 12229 |
תוכניות מוקדמות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
תמ"מ 2 שינוי 9 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 01.08.07 |
תת"ל 90 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 12.02.20 |
תמ"א 1 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 12.02.20 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש. אתר זה אינו קשור אל ואינו נתמך ע"י גוף ממשלתי כלשהו כולל רשות מקרקעי ישראל.