תוכנית 607-0193185 דימונה
תב"עמסילת ברזל דימונה- ירוחם
כללי
דימונה
מחוזית
דימונה
תוכנית דרך
תחבורה
3,464.504 דונם
מתחנת רכבת דימונה לכיוון דרום מערב ובמקביל לכביש 204 עד לתחנת הקצה בירוחם
מטרת התוכנית
יצירת מסגרת תכנונית להתוויית מסילת ברזל ירוחם דימונה, לרבות הקמת תחנת רכבת לנוסעים לירוחם, הקמת מסוף עריכה וטעינת מטענים, התוויית דרך גישה לתחנות הרכבת תוך שינויים בייעודי הקרקע וקביעת הוראות לביצוע מסילה ודרך.
מסמכים
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
שטח לדרכים | 1,839.829 | 53.11% | 60 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 0.789 | 0.02% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 1,623.886 | 46.87% | 28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 3,464.504 | 100% | 89 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
210 | דרך מוצעת | 1.817 | |||
22 | דרך מוצעת | 0.465 | |||
31 | דרך מוצעת | 2.267 | |||
32 | דרך מוצעת | 2.547 | |||
24 | דרך מוצעת | 5.299 | |||
25 | דרך מוצעת | 0.925 | |||
26 | דרך מוצעת | 7.443 | |||
6 | דרך מוצעת | 4.996 | |||
63 | דרך מוצעת | 42.317 | |||
70 | דרך מוצעת | 69.337 | |||
76 | דרך מוצעת | 30.845 | |||
77 | דרך מוצעת | 1.819 | |||
87 | דרך מוצעת | 6.235 | |||
90 | דרך מוצעת | 4.245 | |||
91 | דרך מוצעת | 4.858 | |||
60 | דרך מאושרת | 5.017 | |||
61 | דרך מאושרת | 15.991 | |||
62 | דרך מאושרת | 1.007 | |||
55 | דרך מאושרת | 53.627 | |||
56 | דרך מאושרת | 25.832 | |||
47 | דרך מאושרת | 6.222 | |||
30 | דרך מאושרת | 0.664 | |||
23 | דרך מאושרת | 10.795 | |||
101 | דרך מאושרת | 59.301 | |||
102 | דרך מאושרת | 42.662 | |||
173 | דרך מאושרת | 36.956 | |||
21 | מסילת ברזל מאושרת | 213.454 | |||
15 | מסילת ברזל מאושרת | 34.184 | |||
28 | מסילת ברזל מאושרת | 46.839 | |||
52 | מסילת ברזל מאושרת | 6.378 | |||
178 | דרך ו/או טיפול נופי | 6.978 | |||
179 | דרך ו/או טיפול נופי | 51.360 | |||
18 | מפגש דרך מסילה | 2.078 | |||
16 | מפגש דרך מסילה | 0.579 | |||
17 | מפגש דרך מסילה | 0.581 | |||
13 | מפגש דרך מסילה | 10.715 | |||
33 | מפגש דרך מסילה | 1.657 | |||
43 | מפגש דרך מסילה | 3.004 | |||
57 | מפגש דרך מסילה | 3.828 | |||
59 | מפגש דרך מסילה | 1.956 | |||
12 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.789 | |||
180 | מגבלות בניה ופיתוח | 4.985 | |||
181 | מגבלות בניה ופיתוח | 124.861 | |||
105 | מגבלות בניה ופיתוח | 193.304 | |||
1 | מגבלות בניה ופיתוח | 8.762 | |||
111 | מגבלות בניה ופיתוח | 94.912 | |||
114 | מגבלות בניה ופיתוח | 75.871 | |||
71 | מגבלות בניה ופיתוח | 71.799 | |||
72 | מגבלות בניה ופיתוח | 2.817 | |||
73 | מגבלות בניה ופיתוח | 12.668 | |||
64 | מגבלות בניה ופיתוח | 111.613 | |||
65 | מגבלות בניה ופיתוח | 142.423 | |||
66 | מגבלות בניה ופיתוח | 306.084 | |||
68 | מגבלות בניה ופיתוח | 173.510 | |||
69 | מגבלות בניה ופיתוח | 169.849 | |||
7 | מגבלות בניה ופיתוח | 0.832 | |||
44 | מגבלות בניה ופיתוח | 2.795 | |||
45 | מגבלות בניה ופיתוח | 7.955 | |||
51 | מגבלות בניה ופיתוח | 21.637 | |||
48 | מגבלות בניה ופיתוח | 2.638 | |||
49 | מגבלות בניה ופיתוח | 50.311 | |||
41 | מגבלות בניה ופיתוח | 6.563 | |||
80 | מגבלות בניה ופיתוח | 1.691 | |||
82 | מגבלות בניה ופיתוח | 0.683 | |||
83 | מגבלות בניה ופיתוח | 0.823 | |||
84 | מגבלות בניה ופיתוח | 4.125 | |||
85 | מגבלות בניה ופיתוח | 0.148 | |||
9 | מגבלות בניה ופיתוח | 15.178 | |||
79 | מגבלות בניה ופיתוח | 15.049 | |||
8 | מסילת ברזל מוצעת | 150.240 | |||
53 | מסילת ברזל מוצעת | 2.580 | |||
78 | מסילת ברזל מוצעת | 6.198 | |||
42 | מסילת ברזל מוצעת | 101.498 | |||
29 | מסילת ברזל מוצעת | 12.054 | |||
3 | מסילת ברזל מוצעת | 45.851 | |||
27 | מסילת ברזל מוצעת | 27.810 | |||
5 | מסילת ברזל מוצעת | 1.396 | |||
50 | מסילת ברזל מוצעת | 6.708 | |||
75 | מסילת ברזל מוצעת | 6.538 | |||
10 | מסילת ברזל מוצעת | 173.540 | |||
11 | מסילת ברזל מוצעת | 126.233 | |||
19 | מסילת ברזל מוצעת | 91.962 | |||
2 | מסילת ברזל מוצעת | 9.240 | |||
14 | מסילת ברזל מוצעת | 1.054 | |||
35 | מסילת ברזל מוצעת | 23.334 | |||
36 | מסילת ברזל מוצעת | 49.491 | |||
37 | מסילת ברזל מוצעת | 23.096 | |||
39 | מסילת ברזל מוצעת | 140.462 | |||
40 | מסילת ברזל מוצעת | 13.464 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
39073 | 2 , 7 , 8 , 18 , 22 |
39504 | 31 , 48 , 49 |
39505 | 21 , 31 , 62 , 82 , 86 , 93 , 118-120 |
39532 | 1 |
39533 | 1 |
39639 | 1 |
39911 | 1 , 3-7 |
39912 | 1 , 3 , 5 , 20 |
100166 | 1 , 3 , 4 |
100167 | 1 , 3 |
100256 | 12 , 18 |
100326 | 3 , 9 , 15 |
400110 | 1 |
400411 | 1 |
400431 | 1 |
400432 | 1 |
400433 | 1 |
10025601 | 1 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | י.פ. | הערה |
---|---|---|---|
עמידה בתנאי סף/קליטה | 19.10.15 | מבאת | |
החלטה בדיון בהפקדה | 11.04.16 | ||
פרסום להפקדה בעיתונים | 13.07.17 | ישראל היום | |
פרסום הפקדה ברשומות | 19.07.17 | 7547 | |
החלטת אישור | 11.12.17 | ||
פרסום לתוקף ברשומות | 14.11.18 | 7988 | |
פרסום לתוקף בעיתונים | 22.11.18 | שבע |
תוכניות מוקדמות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
1/104/03/26 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 31.01.80 |
1/143/03/10 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 01.10.82 |
101/02/25 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 09.06.83 |
42/102/03/25 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 15.01.90 |
תמ"א 23 שינוי 10 | מפרטת | פרסום לתוקף ברשומות 26.01.99 |
6/104/03/26 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 23.09.99 |
41/101/02/20 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 30.12.01 |
26/107/02/26א | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 21.10.10 |
122/02/26 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 16.12.10 |
36/101/02/25 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 01.12.11 |
תמ"א 37 שינוי 1 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 17.10.12 |
277/03/20 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 22.07.14 |
תת"ל 82 | מפרטת | פרסום לתוקף ברשומות 11.10.18 |
תוכניות מאוחרות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
605-0150086 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 14.09.21 |
656-0865238 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 14.07.22 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש. אתר זה אינו קשור אל ואינו נתמך ע"י גוף ממשלתי כלשהו כולל רשות מקרקעי ישראל.