תוכנית ג/7137 בקעת בית הכרם
תב"עראמה סג'ור
כללי
בקעת בית הכרם
מחוזית
סאגור, ראמה
שינוי למפורטת
תעשיה ומלאכה
121.367 דונם
רמ'י
מינהל מקרקעי ישראל, מחו
ראמה
מטרת התוכנית
יעוד שטחים לרשת כבישים ודרכים, מלאכה ומסחר, שטח לתחנת דלק ושירותי דרך וכן פירוט חלוקת מגרשים.
מסמכים
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מגורים | 5.349 | 4.41% | 10 | 5,368 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מסחר ומשרדים | 2.170 | 1.79% | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תעשיה ומלאכה | 50.553 | 41.65% | 52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח חקלאי ומרעה | 10.121 | 8.34% | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 43.564 | 35.89% | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטחים פתוחים | 7.656 | 6.31% | 9 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 1.954 | 1.61% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 121.367 | 100% | 86 | 5,368 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
2003 | שטח ציבורי פתוח | 0.129 | |||
2004 | שטח ציבורי פתוח | 0.396 | |||
2005 | שטח ציבורי פתוח | 2.932 | |||
2006 | שטח ציבורי פתוח | 0.475 | |||
2008 | שטח ציבורי פתוח | 1.771 | |||
2009 | שטח ציבורי פתוח | 0.537 | |||
2010 | שטח ציבורי פתוח | 0.272 | |||
2011 | שטח ציבורי פתוח | 1.030 | |||
5046 | שטח ציבורי פתוח | 0.114 | |||
א52 | מגורים | 0.645 | 645 | ||
56 | מגורים | 0.548 | 548 | ||
58 | מגורים | 0.483 | 483 | ||
1*52 | מגורים | 0.555 | 555 | ||
1*53 | מגורים | 0.526 | 526 | ||
1*54 | מגורים | 0.596 | 596 | ||
1*55 | מגורים | 0.475 | 475 | ||
1*57 | מגורים | 0.501 | 501 | ||
1*59 | מגורים | 0.484 | 484 | ||
1*60 | מגורים | 0.536 | 555 | ||
2020 | דרך או כביש או חנייה | 38.613 | |||
5040 | דרך או כביש או חנייה | 2.326 | |||
2019 | שביל | 0.644 | |||
70 | מסחר | 1.725 | 1,077 | ||
68 | מסחר | 0.445 | 293 | ||
5000 | שביל להולכי רגל | 0.131 | |||
5001 | שביל להולכי רגל | 0.153 | |||
2012 | שביל להולכי רגל | 0.407 | |||
2013 | שביל להולכי רגל | 0.371 | |||
2014 | שביל להולכי רגל | 0.373 | |||
2015 | שביל להולכי רגל | 0.304 | |||
2016 | שביל להולכי רגל | 0.242 | |||
2002 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.477 | 286 | ||
61 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.577 | 346 | ||
62 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.705 | 423 | ||
63 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.831 | 499 | ||
64 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.969 | 581 | ||
69 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 2.271 | 1,363 | ||
51 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.695 | 417 | ||
66 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.698 | 1,019 | ||
67 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.638 | 983 | ||
א53 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.422 | 853 | ||
21 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.200 | 720 | ||
22 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.919 | 544 | ||
23 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.798 | 491 | ||
24 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.858 | 551 | ||
25 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.904 | 542 | ||
26 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.605 | 363 | ||
27 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.673 | 404 | ||
28 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.570 | 342 | ||
29 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.532 | 319 | ||
30 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.548 | 329 | ||
31 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.577 | 346 | ||
32 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.668 | 401 | ||
33 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.504 | 302 | ||
34 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.713 | 428 | ||
35 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.600 | 360 | ||
36 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.270 | 762 | ||
37 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.399 | 839 | ||
39 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.203 | 722 | ||
40 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.742 | 1,045 | ||
41 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.880 | 528 | ||
42 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.351 | 811 | ||
43 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.703 | 422 | ||
44 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.134 | 680 | ||
45 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.952 | 571 | ||
46 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.623 | 374 | ||
47 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.710 | 426 | ||
48 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.214 | 728 | ||
49 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.102 | 661 | ||
50 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.708 | 425 | ||
15 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.809 | 485 | ||
16 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.890 | 534 | ||
17 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.320 | 792 | ||
18 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.244 | 746 | ||
19 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.248 | 775 | ||
2*52 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.286 | 772 | ||
2*53 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.048 | 629 | ||
2*54 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.944 | 566 | ||
2*55 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.570 | 942 | ||
2*57 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.632 | 379 | ||
2*59 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.746 | 448 | ||
2*60 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 0.642 | 385 | ||
20 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 1.231 | 739 | ||
2000 | קרקע חקלאית | 6.006 | |||
2001 | קרקע חקלאית | 4.115 | |||
65 | תחנת תדלוק | 1.954 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
19170 | 1 , 2 |
19171 | 13 , 171 , 177 |
19174 | 24 , 25 , 27 , 28 , 32 , 33 , 35-37 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | י.פ. | הערה |
---|---|---|---|
הוגשה למקומית | 01.05.90 | ||
נדונה בועדת תכנון | 06.03.91 | ||
החלטה בדיון בהפקדה | 06.03.91 | ||
אישור ולק"ח | 06.04.92 | ||
פרסום הפקדה ברשומות | 28.01.93 | 4080 | |
פרסום לתוקף בעיתונים | 16.01.94 | ||
פרסום לתוקף ברשומות | 09.06.94 | 4220 |
תוכניות מוקדמות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
ג/4074 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 17.12.89 |
תוכניות מאוחרות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
ג/21237 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 19.10.15 |
בבכ/מק/5/12/4074 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 26.07.16 |
260-0658757 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 26.09.24 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש. אתר זה אינו קשור אל ואינו נתמך ע"י גוף ממשלתי כלשהו כולל רשות מקרקעי ישראל.